Περιγραφή
Η προτεινόμενη πτυχιακή εργασία επιδιώκει να διερευνήσει τις παραμέτρους και τις προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι σχολικές μονάδες και η εκπαιδευτική κοινότητα στην διαχείριση κρίσεων και ειδικότερα στην περίπτωση κυβερνοεπίθεσης στα πληροφοριακά συστήματα της εκπαίδευσης. Υπό το πρίσμα αυτό, θα μελετηθεί η κρισιμότητα της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών και της σχολικής ηγεσίας στην αντιμετώπιση της κρίσης και πώς οι σχολικές μονάδες θα ισορροπήσουν ανάμεσα, στην ευθύνη για την προστασία του εκπαιδευτικού πληθυσμού, ως προς την διασφάλιση των δεδομένων και πληροφοριών, και στην αποτελεσματική και άμεση διαχείριση της κρίσης με το μικρότερο δυνατό κόστος. Ιδιαίτερη έμφαση θα πρέπει να δοθεί εάν υφίσταται κεντρική στρατηγική πολιτική, αλλά και σχέδια έκτακτης ανάγκης για την αντιμετώπιση κυβερνοεπιθέσεων και πώς έχουν υιοθετηθεί και ενσωματωθεί σε επίπεδο σχολικής μονάδας.
