Image

 

Στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων προβλέπονται 3 επίπεδα επίλυσης παραπόνων και ενστάσεων των φοιτητών:

  1. Σύμβουλος Σπουδών
  2. Πρόεδρος και Συνέλευση του Τμήματος
  3. Συνήγορος του Φοιτητή

Κατά κανόνα, ο φοιτητής θέτει το παράπονο/ένστασή του στον Σύμβουλο Σπουδών, ο οποίος θα προσπαθήσει να το επιλύσει. Αν δεν τα καταφέρει, θα το προωθήσει στον Πρόεδρο ή/και την Συνέλευση του τμήματος. Σε περίπτωση που ο φοιτητής δεν καλυφθεί από τα ανωτέρω, και ειδικά αν διαπιστώσει ότι δεν τηρείται η νομιμότητα, ότι παρατηρούνται φαινόμενα κακοδιοίκησης, ή ότι διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία του Ιδρύματος, μπορεί να απευθυνθεί στον Συνήγορο του Φοιτητή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

 

Κανονισμός διαχείρισης παραπόνων και ενστάσεων
Ενημερωμένο: Απριλίου