Επίβλεψη:
Χριστίνα Νικολακάκου, μέλος Ε.ΔΙ.Π.
Ηλίας Νικόλαρος, μέλος Ε.ΔΙ.Π.
Περιγραφή:
Η πτυχιακή εργασία αποσκοπεί στην κατανόηση της χρήση ψηφιακών εργαλείων στην εκπαίδευση, εστιάζοντας στο πως μπορούν να ενισχύσουν την κατανόηση και τη διδασκαλία του προσφερόμενου μαθήματος, προσφέροντας δυναμικούς και διαδραστικούς τρόπους μάθησης. Η εργασία εξετάζει τρία
συγκεκριμένα ψηφιακά εργαλεία: Matlab, Mentimeter και R Studio, και πώς αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παρουσίαση και αξιολόγηση/κατανόηση βασικών μαθηματικών εννοιών όπως οι παράγωγοι, τα ολοκληρώματα, στοιχεία γραμμικής άλγεβρας και οι σειρές Taylor και Maclaurin.
Παραδοτέα:
Παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου χρήσης ψηφιακών εργαλείων στην εκπαίδευση καθώς και των βασικών μαθηματικών εννοιών που χρησιμοποιούνται στην πτυχιακή εργασία. Παρουσίαση των χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων των ψηφιακών εργαλείων Matlab, Mentimeter και R Studio καθώςκαι συνοπτικά εγχειρίδια χρήσης για κάθε ένα από αυτά. Κώδικας Matlab για την παρουσίαση μαθηματικών εννοιών όπως οι παράγωγοι, τα ολοκληρώματα και στοιχεία γραμμικής άλγεβρας. Δραστηριότητες και ερωτηματολόγια στο Mentimeter για τη διδασκαλία και αξιολόγηση των μαθηματικών εννοιών. Παραδείγματα κώδικα R για την εφαρμογή των μαθηματικών εννοιών και ασκήσεων. Πηγές για περαιτέρω μελέτη και έρευνα πάνω στα ψηφιακά εργαλεία και τη διδασκαλία μαθηματικών. Αποτελέσματα και συμπεράσματα από την εφαρμογή των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Πλήθος φοιτητών:
1 φοιτητής