[ΥΠΟ ΕΚΠΟΝΗΣΗ]

Επιβλέπων:

Διονύσης Μάργαρης, Επίκουρος Καθηγητής

Περιγραφή:

Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσει την ιστορική εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών (κονσόλες, φορητές κονσόλες, Η/Υ, κινητά τηλέφωνα, κ.λπ.), κατά την περίοδο 1980-2020, όχι μόνο από την σκοπιά του
παιχνιδιού-διασκέδασης, αλλά και από οικονομική, κοινωνική (, . . .) και ψυχολογική σκοπιά. Απαραίτητη η επικοινωνία με τον επιβλέποντα (margaris@uop.gr) πριν δηλώσετε το παρόν θέμα, ώστε να σας είναι ξεκάθαρη η ακριβής έκταση της εργασίας και οι απαιτήσεις της.

Παραδοτέα

Η μελέτη με:

  • στατιστικά στοιχεία
  • εικόνες περιπτώσεων
  • συγκρίσεις
  • λεπτομερή αναφορά των (αξιόπιστων) πηγών που χρησιμοποιήθηκαν

Βιβλιογραφία και αναφορές

Αξιόπιστες πηγές στο WWW (όχι απλά copy-paste από wikipedia).