
Υποχρεωτικό
Υποχρεωτικό
Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση των παραμέτρων που εμπλέκονται στην ανάπτυξη λογισμικού, καθώς και των μεθόδων και των εργαλείων που χρησιμοποιούνται γι’ αυτό το σκοπό. Γίνεται εκτενής αναφορά σε όλα τα στάδια της διαδικασίας ανάπτυξης έργων λογισμικού, από την αρχική σύλληψη του έργου μέχρι και τις τελικές φάσεις της μετάβασης και παράδοσης του έργου στον πελάτη. Επίσης, γίνεται αναφορά στη συντήρηση και στην εξέλιξη των προϊόντων λογισμικού.
Με την επιτυχή παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές θα:
Σύντομη περιγραφή
Θεματικές ενότητες ανά εβδομάδα
Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 39 |
Αυτοτελής μελέτη | 111 |
Σύνολο μαθήματος | 150 |
Το μάθημα αξιολογείται με γραπτή τελική εξέταση τρίωρης διάρκειας, και πιθανή διαδικασία διαρκούς αξιολόγησης κατά την κρίση του διδάσκοντα. Η ακριβής διαδικασία αξιολόγησης ανακοινώνεται στους φοιτητές και αναρτάται στο eclass στην αρχή του εξαμήνου.
1. Pfleeger, Shari, Lawrence, Τεχνολογία Λογισμικού: Θεωρία και Πράξη, εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2011 (κωδικός στον Εύδοξο: 13009253)
2. Μ. Γιακουμάκης, Ν. ∆ιαμαντίδης, Τεχνολογία Λογισμικού, εκδόσεις Σταμούλη, 2009 (κωδικός στον Εύδοξο: 23029)
3. Β. Γερογιάννης, Γ. Κακαρόντζας, Α. Καμέας, Γ. Σταμέλος, Π. Φιτσιλής, Αντικειμενοστρεφής Ανάπτυξη Λογισμικού με τη UML, εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2006
4. Fowler, Εισαγωγή στη UML, εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2006
5. Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides, Design Patterns